Interiør oppgave – drømmerommet

Interiør oppg. u. fargeDa er jeg endelig ferdig med og tegne “drømmerommet” mitt. Det eneste som mangler nå er å få fargelagt hele tegningen slik at man får en følelse av hvordan det kommer til å se ut. Jeg er veldig fornøyd med tegningen min og jeg tror at det kommer til å se enda bedre ut når den får litt farge.

Planen er at jeg skal bruke noen mørke farger for å gi den en “midnight club” feeling. Tenker jeg kommer til å bruke en del farger som svart og mørk blå. Jeg har planlagt at jeg skal farge gulvet med en veldig mørk brunfarge noe som jeg tror kommer til å passe veldig bra med resten av rommet. Veggene skal mest sannsynlig være en mørk blå/lilla farge.

I begynnelsen lå jeg ganske godt an, men i ettertid har jeg merket at jeg begynner å få ganske dårlig tid. Selv om jeg har vært ganske effektiv (mener jeg i hvert fall selv), føler jeg at jeg må arbeide enda litt fortere hvis jeg skal rekke tidsfristen. Jeg gleder veldig til å se resultatet.

Leave a comment